• september 2018

Wij zijn hier gaan staan nadat we helemaal uitgeput waren. Veel dronken mensen die schreeuwde tot 1 uur s nachts. Voelde me totaal niet veilig. Naast ons een camper waar ze graffiti hadden opgespoten. Zeker geen aanrader

• oktober 2017

Wij zijn er 's ochtends gaan staan voor een bezoek aan Prato. Met fiets 3,8 km van centrum. Oversteek drukke baan is een beetje probleem, maar dan mooi vlakke weg tot centrum. Geen voorzieningen en ik zou hier zeker 's nachts niet blijven staan. Veel lege flessen enz.

• juli 2017

Volledig bezet door het geparkeerde auto's, prijs inclusief het legen van water.

• september 2018

• oktober 2017