prachtige camping! de structuur is echt top. voor kinderen is er alles en zelfs meer! enige minpuntje, in een mooie supermarkt kregen we croissants van de dag ervoor, jammer dat je op zo'n plek verwacht dat alles perfect is!

Giovanni-A

Wij staan hier echt bovenaan! Mooie camping zwembad uniek in zijn soort marktrestaurant pizzeria een beetje hoge prijzen zee ongeveer 1 km Ik raad fietsen of scooters aan waar je naar Baratti in de buurt kunt gaan

stechi

het zwembad is een droom voor kinderen hebben hier veel plezier gehad. De restaurants en de take away zijn niet aan te raden maar de ijssalon wel. Een geweldige service zijn de fotografen bij het zwembad die geweldige foto's schieten die je 's avonds kunt kopen.

Park Albatros