• maart 2023

Openingstijden kloppen niet!!!!!!!!

• juli 2021

Zeer aangename omgeving met alle voorzieningen Water, elektriciteit, afvoer, enz. zeer vriendelijke beheerder Leuke kleine kiosk voor een samenwerking en een biertje? ik raad aan

• december 2020

Aangekomen in de ochtend zien we alles gesloten, en een bord met een telefoonnummer om contact op te nemen, ik probeer dit nummer langer dan 1 uur te bellen en de secretaresse vertrekt altijd. Dus ik zeg: wat laat je telefoonnummers achter als niemand opneemt? Zet het dicht

• maart 2023

Openingstijden kloppen niet!!!!!!!!