Steggink

camperplaats is prima, nieuw sanitair gebouw, zwembad. We wisten dat er herrie zou zijn van langskomende treinen maar we waren onaangenaam verrast door de vlakbij gelegen snelweg die goed hoorbaar was. Erg jammer

Eduard-Alexander

mooi en schoon sanitair rondom in de wijn gaarden en de bergen leuke ontvangst als je wil heerlijk ontbijt met streekproducten wijn liefhebbers kunnen los goed te fietsen en de wandeling naar Madonna della Carona is twee uur vanuit Brentino Belluno

Agriturismo Revena