Wat een heerlijke Drenthse rust. Deze gezellige camping biedt het, samen met goed verzorgde voorzieningen en zeer vriendelijke eigenaren. Aan alles is te zien dat er met zorg en liefde word gewerkt aan deze mooie plek!

schrevenpilote

mooie camping, ruime velden met prachtig weids uitzicht, gezellige en leuke aankleding rondom het woonhuis en sanitairruimte, vriendelijke eigenaresse, alles ziet er verzorgd uit.

Hovenier

Sluit me aan bij vorige reviews. Een plaats om naar toe te gaan.

Hovenier

Sluit me aan bij vorige reviews. Een plaats om naar toe te gaan.

SVR-camping Landgoed Seubers