• maart 2024

mooie plek, sanitair helemaal top waren voor 2nachten met 2personen+hond en stroom 60euro kwijt

Johan&Pie

wat een heerlijke plek om te staan . vriendelijke ontvangst. prachtig uitzicht. alles is hier prima voor elkaar. en er is genoeg te doen en te zien en prachtige fiets omgeving, een aanrader. wij komen zeker terug

Grege

Een prachtig onderhouden lokatie en faciliteiten. Vriendelijke ontvangst, ruim uitzicht en veel te bekijken op het terrein en omgeving

• maart 2024

Boerderijcamping Beekdal