mooie plek..wij vinden het super..leuke eigenaren en ze maken het gezellig met bv gratis kano of wat brandhout voor de korfen die er staan ..zeer geschikt voor met kinderen ivm spelen op skelters ect.. sanitair is normaal..ik zou hetzelfde doen als ik zo’n locatie zou hebben top!!

Parketteur

wat een leuke plek . afgelopen weekend hier gestaan . sanitair heel schoon . genoten van een vaartocht in de gratis kano . heerlijk restaurant. en erg vriendelijke eigenaars . wij komen nog eens terug .

• april 2023

leuke camper plaats aan het water. mooi sanitair gebouw, kleinschalig maar super goed. Restaurant en een prachtig terras met uitzicht op het water, mogelijkheid om een sloep te huren. en mogelijkheden om te reserveren. al met al mooie plek waar we zeker vaker terug gaan.

• april 2023

Camping At Sea