cp/ parkeerplaats op verharde grond maar wel naast elkaar. het camping gedeelte ruime plekken met gras en daar hebben wij heerlijk rustig gestaan. iets duurder. vriendelijke ontvangst. sanitair netjes en schoon maar gedateerd.

Kokkie55

Absoluut 5 sterren wat een mooie plek vriendelijk ontvangst door Linda. Sanitair schoon en fris. Een plek om te onthouden. groetjes Harry &Marina Dougal🐾

Dougal2016

heerlijke camping/camperplaats,bij de jachthaven en aan het prinses magrietkanaal en vriendelijke ontvangst en schoon sanitair.Heerlijk rustig wat wil een mens nog meer we komen zeker terug auke en henny

Camping De Lytse Brekken