Balgoij, Wijchen, Gelderland, Nederland

Camperplaats Balgoy

Campererf bij A50 - dorpje aan de Maas - Wijchen - Nijmegen - ook B&B en theetuin op het erf- centrum 1km

• Houtsestraat 12

6613 AC, Balgoij, Nederland

wat een top camperplaats alles wat een camperaar nodig heeft is aanwezig, een zeer gastvrij ontvangst, en de gastvrouw is zeer attent en heeft voor iedereen een vriendelijk woord! En een fijn omgeving om te fietsen, we komen zeker terug!

Gerard-en-hannie

Fijn dat u ons een top plek vind. We blijven bezig om onze camperplaats zo goed en knus mogelijk te maken zodat iedereen zich thuis voelt. We hebben nog plannen dus het word nog mooier. Graag tot een volgende keer.

Wat een ontvangst super mooie douche wc nieuw sanitaire blok. Fietskaarten met routes. Ieder avond eens langs komen hoe de de dag was. Of alles okay was. Een camperplaats uit duizend. Van mij kregen ze een tien als je het kon. Bedankt Yvon en Jan voor het leuk verblijf. We komen zeker terug. 👍👍

raoulwauters1

De nieuwe badkamer/ natte cel word zeer goed ontvangen . We zijn er ook zeer trots op om dit aan onze gasten aan te bieden. Super fijn om te horen dat u genoten heeft.

De-Bruintjes

Mijn Man blijft mij ook elke keer nog verassen. Ook ik had een mooi boeket van seringen gekregen. Dank u wel voor de mooie woorden.

7 dagen

• Jachthaven in de buurt