Camperplaats Balgoy

Balgoij, Wijchen, Gelderland, Nederland

Camperplaats Balgoy

Campererf bij A50 - dorpje aan de Maas - Wijchen - Nijmegen - ook B&B en theetuin op het erf- centrum 1km

• Houtsestraat 12

6613 AC, Balgoij, Nederland

• juni 2021

Deze week waren we hier voor 3 dagen. Verzorgde parkeerplaats en enthousiaste eigenaren en een prachtige omgeving om te fietsen. Ook een bezoek aan Wijchen is de moeite waard. Hans Hartgers Emmerich aan de Rijn

J.A.-Hartgers

Dank u wel. Wijchen is een gezellig dorp met stadse allure. Grote verscheidenheid aan winkels en goede restaurants met leuke terrasjes. Leuk dat u er was. Tot een volgende keer.

• juni 2021

pracht camperplaats,alles niet zo strak,maar wel een natuurlijke sfeer,alles aanwezig,zelfs een goede wifi,mooie fiets wandel omgeving,vooral vriendelijke eigenaren,winkelcentrum ,op 1500 meter,als je dit niet leuk vind moet je niet meer met een camper weg,in de buurt deze plek niet overslaan

S.LODEWIJKS

Dank u wel. Ja we houden wel van knus en kneuterig. Fijn om te horen dat u de wifi op het veld goed vind. Graag tot een volgend bezoek.

• juni 2021

We hebben 3 dagen met veel plezier op deze CP gestaan. We hebben mooie fietstochten gemaakt. We komen zeker nog een keer terug. Met dank aan de vriendelijke eigenaren met de mooie theetuin met de toepasselijke spreuken en mooi theehuis. Tot ziens Wim en Janni

Coral-op-reis

Dank u wel. Fijn dat u genoten heeft en ook van onze "avontuurlijke" tuin met het pad der wijsheid.

7 dagen

• Jachthaven in de buurt