Camperplaats Balgoy

Balgoij, Wijchen, Gelderland, Nederland

• juli 2024

Bijzonder leuke camperplaats met een belevenis pad met spreuken en wijsheden.

• juni 2024

hier gestaan voor de tweede keer zeer mooie locatie mooie fietsroutes gezellige eigenaresse komt langs en uit legt hoe en waarom gewoon top komen zeker weer die kant op

• juni 2024

heerlijk rustige plek. goede en nette voorzieningen. knusse (thee)tuin. gezellige eigenaren. station wijchen voor een dagje Nijmegen of Hertogenbosch. veel fietsroutes (ook op de camperplaats aanwezig om mee tenemen). wij hebben mooie dagen gehad. zeer de moeite waard.

• juli 2024

Bijzonder leuke camperplaats met een belevenis pad met spreuken en wijsheden.

Camperplaats Balgoy