Camperplaats Balgoy

Balgoij, Wijchen, Gelderland, Nederland

Camperplaats Balgoy

Campererf bij A50 - dorpje aan de Maas - Wijchen - Nijmegen - ook B&B en theetuin op het erf- centrum 1km

• Houtsestraat 12

6613 AC, Balgoij, Nederland

• oktober 2021

Gewoon helemaal goed. Vriendelijke eigenaren! Het belangrijkste voor een camperaar: niet te veel camping!

Frankia620

De Douche van onze Camperplaats is nog even binnen in ons koffiehuis. Ivm het naseizoen inderdaad makkelijker om even af te spreken. We hebben de douche evel snel beschikbaar gemaakt voor de camperaars die toch buiten de camper willen douche. We hebben niet als een camping al die faciliteiten. Maar straks met onze toekomst plannen is dat opgelost. We hopen dat u die paar dagen toch nog genoten hebt.

• oktober 2021

Leuke cp en vriendelijke eigenaren. Kasteel Hernen op 9 km fietsafstand. Erg de moeite waard. Komen nog een keer terug om naar Nijmegen te fietsen (11km).

Fritsspits

Dank u wel. Ja kasteel Hernen is echt de moeite waard maar in december word ook kasteel Wijchen weer geopend en dat word ook een parel voor Wijchen. Erg mooi!!

7 dagen

• Jachthaven in de buurt