hier gestaan voor de tweede keer zeer mooie locatie mooie fietsroutes gezellige eigenaresse komt langs en uit legt hoe en waarom gewoon top komen zeker weer die kant op

s.teppema

heerlijk rustige plek. goede en nette voorzieningen. knusse (thee)tuin. gezellige eigenaren. station wijchen voor een dagje Nijmegen of Hertogenbosch. veel fietsroutes (ook op de camperplaats aanwezig om mee tenemen). wij hebben mooie dagen gehad. zeer de moeite waard.

omtoffelje

verreweg de leukste camperplaats die ik in 40! jaar heb bezocht.

gevaro

wow. bedankt, fijn dat u zo genoten heeft. groot compliment.

omtoffelje

verreweg de leukste camperplaats die ik in 40! jaar heb bezocht.

gevaro

wow. bedankt, fijn dat u zo genoten heeft. groot compliment.

Camperplaats Balgoy