Borculo, Berkelland, Gelderland, Nederland

Camperpark 't Dommerholt.

Locatie bij ijsboerderij - reserveringssysteem - eerste duurzame en circulaire camperpark van de Achterhoek - bij aankomst melden bij ijssalon - streekproducten - 2 laadpalen voor elektrische campers - centrum 1km

• Hambroekweg 6

7271 NA, Borculo, Nederland

• september 2022

een prima plek voor twee overnachtingen. Sanitair is warm en dat is fijn nu het kouder wordt. Dat de slagboom s nachts dicht is benauwde me erg ivm een ziek kind maar dat werd keurig opgelost. Het nieuwe stuk is prima verzorgd. Als er straks bomen of struiken staan zal het nog beter worden.

BoEn

Super! Dank voor de lovende woorden. We hebben er alles aan gedaan om er voor te zorgen dat een ieder een vrij uitzicht heeft. Leuk dat jullie wederom op ons camperpark staan. Graag tot een volgende keer.

Westcamp

Dank jullie wel voor deze super review! Leuk dat jullie er al voor de 3e keer zijn en goed om te horen dat alles naar wens is. Graag zien we jullie terug op ons camperpark!