Borculo, Berkelland, Gelderland, Nederland

Camperpark 't Dommerholt.

Locatie bij ijsboerderij - reserveringssysteem - eerste duurzame en circulaire camperpark van de Achterhoek - bij aankomst melden bij ijssalon - streekproducten - 2 laadpalen voor elektrische campers - centrum 1km

• Hambroekweg 6

7271 NA, Borculo, Nederland

• januari 2023

Wat een fantastische CP vriendelijke eigenaars keurig sanitair mooie omgeving wij komen hier wel weer terug.

Jacob-d-V

Dank voor de mooie review! We zien u graag terug.

• januari 2023

Wat een mooie en perfecte camperplaats, het weer is niet echt camper weer maar het is hier prima vertoeven. een dikke 9 voor mij , waarom geen 10 , zeg het maar, alles top hier en kom zeker terug.

Dank u voor de mooie review! Leuk dat jullie nu bij ons staan en natuurlijk goed om te horen dat, ondanks het weer, alles naar wens is. We zien jullie graag terug!

• januari 2023

Wat een prachtige camperplek, bij een ijsboerderij, heerlijk ijs en prachtige dagen gehad. alles super verzorgd en schoon sanitair. vriendelijke eigenaren.

Dank voor de mooie woorden. Goed om te horen horen dat u zich vermaakt heeft. Graag tot ziens!

Jacob-d-V

Dank voor de mooie review! We zien u graag terug.