• februari 2024

Mooie camperplaats met netjes sanitair. Vriendelijk ontvangen in de Ijssalon, waar je oook een heerlijk ijsje kan eten. Borculo is op 15 minuten loopafstand. Het brandweermuseum is zeker een bezoekje waard.

• februari 2024

prachtige camperplaats met zeer vriendelijke en behulpzame mensen. We hebben er een Valentijn weekend doorgebracht. Ondanks het weer was dit zeer goed verzorgd. Ook pannenkoeken eten bij het kampvuur was gewoon machtig gezellig met heerlijke pannenkoeken. We komen nog eens terug met beter weer

• februari 2024

Prachtige camperplaats. Vriendelijke ontvangst met veel info. Mooie sanitaire blok. Gezellig stadje op wandelafstand.

Camperpark 't Dommerholt.