Camperpark 't Dommerholt.

Borculo, Berkelland, Gelderland, Nederland

Camperpark 't Dommerholt.

Locatie bij ijsboerderij en restaurant - reserveringssysteem - eerste duurzame en circulaire camperpark van de Achterhoek - bij aankomst melden bij ijssalon - streekproducten - 2 laadpalen voor elektrische campers - centrum 1km

• Hambroekweg 6

7271 NA, Borculo, Nederland

NBArto76L

Dank voor jullie mooie review! De opmerkingen kloppen allemaal:) De graspuntjes in de bochten hebben we inderdaad met de aanleg over het hoofd gezien (leermomentje :)). We hebben de aannemer al opdracht gegeven, maar hij wil dat gelijk met de aanleg van het 2e deel van het park doen. Ook de paden naar de loosplaats worden breder. Op het 2e deel van het park maken we sowieso de paden en de plaatsen breder. We zien jullie graag terug op ons CP! Groetjes

• januari 2022

wat een mooie camperplaats, het was super tof met de jaarwisseling, gezellig aan de vuurkorf met bubbels, fruitsap, bier, en warm en koud lekkers van de heel sympathieke uitbaters, super ontvangen wij komen zeker terug, van de zeer tevreden Belgen, het was een geslaagd weekend.

john-en-martine

John en Martine, leuk om jullie te hebben leren kennen. Dank voor jullie mooie woorden! Wij hebben er met Oud & Nieuw ook van genoten. Het was inderdaad erg gezellig bij het kampvuur. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. We hopen jullie (en jullie "collega-Belgen) :) snel weer te mogen begroeten! Groetjes.

• december 2021

RuudJanssen1974

Ruud en Miranda dank jullie wel voor deze mooie review! Leuk dat jullie bij ons waren. We hopen jullie snel weer te mogen begroeten op ons camperpark. Goede jaarwisseling en alle goeds voor 2022. Groetjes!

• december 2021