NKC-vu

Uiterst vriendelijke ontvangst, sympathieke beheerder, rustige camping, fijne omgeving om te fietsen. Lekker pannenkoekenrestaurant met vriendelijke bediening op 2,5 km. in het dorp. Sanitair wat gedateerd, maar schoon, maar absoluut onvoldoende douches: 1 dames, 1 heren en 1 familiedouche.

• juni 2021

Reactie op voorgaande review. Wij zijn een boeren camping waar ook campers welkom zijn en ook zomaar aan komen rijden. Er zijn inderdaad een heren en dames douche en een grotere waar ook een gezin in kan en mag(minder valide) En er zijn ook nog 2 prive sanitaire gebouwtjes.

• juni 2021

Camping Nieuw Hof