Mooie ruime schone plaatsen vriendelijke beheerders en een bijzonder schoon sanitair. We zullen hier zeker weer terug komen .

• juli 2021

B-G

We hebben gewoon op deur een briefje hangen dat onze dochter jarig was en dat gevierd werd met 5 gasten om 23;00 was iedereen van het terras. Dus we hebben ons netjes gedragen en onze dochter helemaal. We kunnen begrijpen dat u e misschien iets last van had maar als er nu 100 man op ons terras zat Jammer dat jullie net dit weekend hier waren misschien een volgende keer beter.

• augustus 2020

Inderdaad een hele gezellige camping, zeer vriendelijk ontvangst door de gastvrouw. Duidelijke uitleg over alles. We hebben hier maar 1 nacht gestaan van vrijdag op zaterdag, maar deze deze camping is zeker voor herhaling vatbaar en dan voor meerdere dagen. zeer gastvrij. Heerlijk gefietst.

• juli 2021

• augustus 2020