Wijchen, Gelderland, Nederland

Parking Oude Bibliotheek

Locatie op parking - door borden aangegeven - naast winkelcentrum - centrum 200m.

• Oude Klapstraat 80

6602 AG, Wijchen, Nederland

Wel fijn dat het gratis is omdat wij geheel zelfvoorzienend zijn maar ik had liever niet langs zo’n drukke weg gestaan. slecht geslapen. Gemeente Wijchen, graag een andere lokatie, dat moet toch lukken voor twee campers.

Ad-en-Helga

mooie plek ruime plaats en gratis door de gemeente gerealiseerd. het mooie is dat je dan de middenstand sponsort. dit is echte gastvrijheid.

b-otten

prima plekje overal dichtbij en ja kan altijd beter maar ik ga voor meer van deze plekjes bedankt gemeente Wijchen. klein puntje nu nog wat meer plaatsen waar je vuilwater en toilet kunt legen.