stonden hier geen service daar de cp nog niet geopend was maar was wel gratis mooie plek met zicht op het water

lsplsp

Redelijke plek voor een nachtje. Stroom is wel een dingetje, midden in de nacht valt stroom uit. Toilletcassette legen hebben we maar niet gedaan vanwege smurrie die voorgangers achterlieteb

HansvanDulmen

er komt iemand langs . voor stroom moet je euro hebben en er voor de nacht veel ingooien of steeds je bed uit. stroom dus duur en ongemakkelijk. geen gegevens ( afgeplakt ) op paal en hoe duur is ook niet duidelijk.

Camperplaats Blauwestad