Camping de Rousant

Lauwerzijl, Het Hogeland, Groningen, Nederland

• juni 2024

Wij komen hier altijd met veel plezier. Heerlijk om te vissen en je kunt ook met de hond gaan wandelen. Voor ons altijd een goede nachtrust.

• juni 2024

camping op goede locatie maar verder zeer verouderd vergane glorie. prijs is hoog €28 op camping en €20 op camper gedeelte. Sanitair oud en niet schoon.

hlamertje

heerlijke plek! veel watersporters en op loopafstand van Zoutkamp! ook heel fijn dat er verblijfsruimte is in een voormalige kas, ook bij kouder weer hoef je niet in je camper te zitten. wij verbleven op de camping, de camperplaatsen zijn aan de andere kant van het water, heel rustig gelegen

Camping de Rousant