't Zielhoes Noordpolderzijl

Usquert, Het Hogeland, Groningen, Nederland

't Zielhoes Noordpolderzijl

locatie achter de waddendijk - toegang camperplaatsen via slagboom - betaling en stroom via app aan-en uitnet - gelegen naast Café 't Zielhoes - rust en ruimte - Pieterburen 8km

• Zijlweg 4

9988 TD, Usquert, Nederland

• november 2020

Dure parkeerplaats maar wel een die rust en stilte biedt. Ik heb hier een paar dagen in mijn eentje gestaan wat heerlijk is als je rust zoekt. jammer van de beperkte voorzieningen. een vol toilet en bijna lege watertank was de reden voor vertrek voor mij.

• november 2020

Goed verzorgde cp. Vreemd dat er alleen elektriciteit (duur €0.50 per Kwh) te krijgen is (en er zijn vuilnisbakken), maar geen voorzieningen voor wit /grijs/zwart water. Dan is € 12.00 per etmaal fors geprijsd. Het AanUit toegangssysteem is nodeloos ingewikkeld. Veel mensen worstelen daarmee.

• oktober 2020

Mooie rustige plaats. Bij vloed zwemmen in Waddenzee, anders in klein meertje voor de dijk. Lekkere koffie bij ‘t Zielhoes. Mooie wandeling buitendijks richting vloedlijn langs koeien.

ger51

Deze locatie heeft 129 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• Stroom (unknownA)

• oktober 2020

ger51

Deze locatie heeft 129 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Zijlweg 4

9988 TD, Usquert, Nederland