Camperplaats Wehe-den Hoorn

Wehe-den Hoorn, Het Hogeland, Groningen, Nederland

• juli 2024

Zeer mooie rustige locatie! zeer positief verrast… Meer kan een camperliefhebber niet verwachten. “haventje” is mooi meegenomen. onze boot werd gedoopt! TOP!!!

• juni 2024

fijne rustige plek om te staan. de supermarkt op wielen komt 4 maal per week. wifi is dik oké. je hebt er bijna alles. op douche na. maar dat is voor een echte PC geen probleem lijkt me. je kan er in de omgeving goed fietsen en wandelen. top plek voor 15€ al in.

stoffeltje#35

mooie nette plek, mooie fietsroutes een bezoek aan de Doezoo en Borg Verhildersum is prima op de fiets te doen, 3 km

• juli 2024

• juni 2024