• februari 2024

Poppe-en-Sijke

Dankjewel Poppe en Sijke, voor deze mooie beoordeling! Hopelijk zien we ons dit jaar weer? groetjes Rogier en Anke

• januari 2024

prachtige plek met veel privacy en vriendelijke ontvangst. mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Dichtbij Weert en Thorn en Roermond.

JeannetteEngelen

Prettige ontvangst, schoon sanitair, mooie ruime plaatsen, ligt aan fietsroute ook richting België! Supermarkt en eetgelegenheid in de buurt! Voor herhaling vatbaar.

• februari 2024

• januari 2024