Veel te duur voor wat het te bieden heeft. 34,- en dan ook nog appart betalen voor douchen.

C-S-D

Wat een fijne camping! We hadden een prachtig camperplekje met uitzicht op weilanden. Rustig en relaxed. Sanitair prima en fijne douche met harde straal. Een vegan restaurant in de buurt (België) en mooie fiets-weggetjes met Google (best traject kiezen). We hebben al een paar dagen bijgeboekt.

Helgadehymer

Wij stonden 2 nachten op een comfortplaats met vrij uitzicht over de velden. Stroom en water op de plaats. Sanitair was netjes en schoon en ruim voldoende. Wandel- en fietsroutes vanaf de camping. Wij komen zeker nog een keer terug.

Minicamping Het Bovenste Bos