Fijne plek waar we twee nachtjes stonden. Wel langs een weg maar weinig verkeer. Hele vriendelijke en behulpzame mensen, basic en schoon sanitair, prachtige omgeving die we wandelend mochten bewonderen vanaf de camping. Ook gezellig dorpje met leuke terrasjes.

Bluebasterd

Heel leuke kleine camping. Ligt op wandel- en fietsroutes. Bakker en Spar op 1500 m. Uitstekende sanitair. Kortom: toplokatie voor rust, ontspanning en super uitzichten.

Moeljaan

rustige, prima kleine camping. mooie plekjes. sanitair is schoon. ( geen wc papier... 😱). van de camping af was geen probleem. ( 7, 60 meter) geen waterpunt of lozen vuil water.

Kampeerboerderij De Chever