Geweldige camping met uitstekend sanitair. Wij hebben hier 6 dagen gestaan naar volle tevredenheid. Prachtige fietsroute’s aan de oevers van de Maas.

• maart 2023

wij komen er al jaren en het verveelt nooit.het is er zo mooi en zuiver en heel gezellig.KIM en ROY maken het iedereen zo mooi mogelijk en naar je zin .wij kunnen niet wachten tot we weer naar de camping 🏕️ kunnen gaan.groetjes Henny & Ria en Bobby 👍🐶

Henny-Ria

Gezellig, keurig netjes, fijn ontvangst, alles compleet, hond welkom.

• maart 2023

Henny-Ria

Gezellig, keurig netjes, fijn ontvangst, alles compleet, hond welkom.

Minicamping Ut Tumpke