Camping Den Aenstoot

Camping Den Aenstoot

SVR-camping omgeven door landerijen, bossen en velden - centrum 2km

• Groenstraat 4

5995 RL, Kessel, Nederland

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• oktober 2021

Wij zijn hier drie dagen geweest, wat een vriendelijk ontvangst bakje koffie even lekker kletsen met de vriendelijke dame. We stonden op het trekkers veld prima plaats wc gedateerd maar netjes en schoon, lekker wezen fietsen langs de Maas mooie omgeving zeker een plaats om terug te komen.

Gompie

We hebben 1 nacht gestaan op het trekkersveld. Sanitair is schoon wel verouderd maar daar is de prijs ook na.

mimo65

6 september 2021. Leenjan. Wat een vriendelijke ontvangst. Of we koffie wilden? Fijne plek op het Koeweitje. Schoon sanitair. Verlengkabels beschikbaar. Prima WiFi. Niet overal TV. ontvangst vanwege hoge bomen maar dat maakt niet zoveel uit. We komen voor de natuur.

• oktober 2021