Gastvrij ontvangst, hele nette camping. Wij betaalden 33 euro per nacht voor 2 personen, wat we dan jammer vinden is dat je voor douchen en warm afwaswater nog extra moet betalen. Behalve dat echt niets aan te merken op deze camping, sanitair was altijd heel schoon.

AndreStreefkerk

mooie plek aan het water . betaalde 33 euro per nacht voor douche betaal je ook 1 euro en afwassen is 50 cent.

• februari 2022

gaan pas begin april open, zijn nu gesloten. data ik de app kloppen dus niet helaas.

• februari 2022

Camping Velmans