Wij heben weer heerlijk genoten van dfietstochtjes en wandelingen in de omgevingen . Goed verblijf...eenvoudig en goed sanitair. Vriendelijke eigenaar. Cor en Mia.

mooie rustige plaats. leuke omgeving (zeker ook even naar heeze fietsen en het wijnhuis bezoeken). komen graag nog eens weer

JaccoB

Vier nachten hier gestaan , eenvoudig maar alles wat je nodig hebt en schoon. Goede douches en afwas mogelijkheden. Fijne omgeving om te fietsen met opsteker voor bakkie. Pieter bedankt.

Minicamping Riestenblik