• oktober 2022

Fred6372

Beste Fred6372 ' Fijn dat u gekozen hebt voor onze mooie camping met privé sanitair. Maar wat vervelend dat niet alles naar wens was. In uw reactie zie ik dat het sanitair gedurende het verblijf niet gepoetst werd. Echter voor ons betekent privé sanitair dat u een nette, schone badkamer krijgt die alleen voor u toegankelijk is, waar uw spullen en handdoeken kunnen blijven liggen, en waar niemand anders gedurende uw verblijf binnen kan. Na elk verblijf van camping gasten worden de badkamers door ons grondig gepoetst en klaar gezet voor de volgende gasten. Ik lees ook dat er gedurende uw verblijf geen warm water was bij de afwas gelegenheid. Graag hadden we dit eerder gehoord dan hadden we dit, waar nodig, kunnen verhelpen. Echter de watervoorziening vanuit de boiler voor het sanitair is dezelfde als voor de afwas gelegenheid. Wij verwarmen het sanitair gebouw als het buiten beneden de 20 graden is en wat vochtiger wordt. We hopen u in de toekomst zeker nog eens te mogen ontvangen.Dan lopen we samen de puntjes even na om voor u een aangenaam verblijf te verzorgen op onze minicamping Oisterwijk.

• oktober 2022

Minicamping Oisterwijk