Geweldige gastvrouw ook erg lief voor onze kleinkinderen, die hebben genoten en wij zelf ook. Zondag morgen heeft Ellie een ontbijt geregeld met vers gekookte eitjes 😀 toppie ❤️❤️❤️

Zwerver-III

Overal volle campings na Hemelvaart. Maar Ellie de geweldige eigenaresse heeft toch een fijne plaats voor ons geregeld. Erg naar onze zin gehad en heel veel respect voor Ellie die alles in haar eentje regeld 👍👍👍

• april 2022

Leuke boerderij camping, vriendelijke ontvangst door de behulpzame gastvrouw, 3 nachten gestaan, rustig en gemoedelijk, we hebben genoten👍🏻

• april 2022

SVR-Camping De Heemshoeve