Camperplaats De Landing

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

Heerlijke camperplek! Ruime plekken met mooi gras. Leuk om de zweefvliegtuigen bezig te zien, dat maakt deze plek extra bijzonder. Bedankt voor de fijne plek en het lekkere eitje voor het ontbijt!

• juli 2024

Mooie, rustige plek. Keurig verzorgd, je moet wel zelfvoorzienend zijn. En elke morgen lekkere dubbel D eitjes. Aardige beheerders en als er gevlogen wordt door de zweefvliegtuig club ook nog wat te zien.

• juli 2024

zaterdag/zondag. gestaan. zeer goed georganiseerd. wc en douche zeer schoon. vriendelijke beheerders. kwam even waarschuwen voor de storm. ( viel gelukkig mee ) mooie verharde plaatsen. zo hoort het eigenlijk. vinden wij. Wereldreis 2023.

Wereldreis2023

Dag Wereldreis2023, Leuk dat u reviews schrijft! Dat vinden wij altijd leuk. Ik vermoed echter dat deze eigenlijk niet voor ons bedoeld is...U spreekt namelijk over wc's en douches...wij hebben alleen een buitendouche ter verfrissing bij warm weer... Hopelijk krijgt de juiste cp hun welverdiende beoordeling nog van u. Ondertussen hopen we dat we u in de toekomst mogen begroeten bij ons op Camperplaats De Landing in Nistelrode en dat u dan net zo tevreden zult zijn als bij onze collega:) Met vriendelijke groet, Ingrid Camperplaats De Landing

Camperplaats De Landing