Vriendelijke mensen, mooie goed verzorgde plaatsen. Eitje cadeau hoeft niet wel erg leuk. 🍦 wagentje kwam nog langs. Kortom ik heb genoten.✅

Ericontheway

Paasweekend weer te gast hier op deze fantastische CP. Alles wat een echte camperaar nodig heeft is er, Mooi gratis fluitconcert van de talrijke vogels, heerlijk wakker worden hier ! Toppie ! Super mooi grasgazon hier, nog mooier dan het groene gras van Ierland !

Paulus-55

Fantastisch mooie camperplaats! Leuk zo naast het zweefvlieg veld. Mooi systeem om in en uit te checken. We komen graag nog een keer terug.

Camperplaats De Landing