• september 2020

Super mooie camperplaats. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaars. Heel schoon sanitair en heerlijke douche. Wij komen hier zeker terug. Van ons een dikke 10.

• juli 2020

Wat een mooi plekje aan het water. Genoten van de rust en het uitzicht. Gezellig die kipjes rond je camper. Jammer dat we niet meer tijd hadden en op doorreis waren. We komen zeker nog een keertje terug!

• juni 2020

leuke camping verouderd sanitair ( niet open ) verder erg druk met bootjes te water laten op de de trailer heling wat veel herry veroorzaakte soms wel 7 mensen te dicht bij elkaar waar niets aan wordt gedaan de auto's rijden langs de camper wat veel stof en zand veroorzaakte beetje jammer

• september 2020

• juli 2020