Camping 't Dekske

Wintelre, Eersel, Noord-Brabant, Nederland

• juni 2024

2 nachtjes gestaan was een super plek! vriendelijke beheerder Schoon Sanitair met Goeie Douchen! veel rust en je kunt er vissen in de vijver

Jilll

Prima camping , wij hebben op t kleine veldje gestaan . Met een grote camper +7m wordt het wat lastig om op de campingplaats te komen en te vertrekken. De prijs die op deze site vermeld staat klopt niet : wij hebben 2 nachten gestaan (2 pers+electra)voor 44,85 . dit was incl de SVR korting .

• juni 2024

Camping 't Dekske