• mei 2023

• augustus 2022

Prima camping voor rustzoekers. Vriendelijke eigenaren. Terrein komt wat rommelig over met half afgestorven scheidingsbossages maar dat stoorde ons niet. Goede prijs kwaliteitsverhouding. We komen zeker nog eens terug.

• augustus 2022

4 dagen hier gestaan, ruime plaatsen met water en stroom in de buurt. Sanitair is functioneel met volop water. De wifi was niet bereikbaar. De algemene aanblik van de camping en de afbakening van de velden kan duidelijk beter.

• mei 2023

Camping Erve Wolkotte