Parking H2O

Parking H2O

parking bij Harmelen - centrum 350m

• De Uithof 1

3481 WE, Harmelen, Nederland

Prima plek en ja wel wat reuring ivm zwembad. Vonden wij niet hinderlijk. Mooie uitgangsplek voor fietstochten. Een afvalbak zou mooi zijn en niet alleen voor camperaars. Beveiliging reed 's avonds een rondje. Voor ons zeker een terugkomertje.

• juli 2020

Zeer ruime camperplaats bij gemeentelijk zwembad. naar mijn mening meer dan 3 plaatsen voor campers . prima plek om een nacht te staan op doorreis o.i.d. ga hier met een gerust gevoel staan in tegenstelling tot andere cp's. Remote gelegen, voldoende verlicht en binnen 5 minuten weer op de A12.

• april 2020

Heerlijke rustige plek, zeker nu tijdens de Corona crisis(geen auto's). Snelweg was nauwelijks hoorbaar, zal wel door de wind komen. Omdat ik alleen was, ben ik naar een volgende CP gegaan.

nkc23

Deze locatie heeft 25 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• juli 2020

• april 2020

nkc23

Deze locatie heeft 25 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• De Uithof 1

3481 WE, Harmelen, Nederland