Geweldige gemoedelijke camping direct aan het strand, leuke strandhut! Ook goede mogelijkheden om met honden te wandelen. Cadzand Bad is prima lopend te bereiken, maar biedt niets naar onze smaak... wij misten een leuke, gezellige stad met restaurants. De plaats Cadzand is absoluut dood.

Tinsche70

Zeer geweldige plek. U bereikt de zee in max. 5 minuten. Zeer goed onderhouden en het sanitair is zeer schoon. Ook erg rustig.

prima plaats, ruim, rustig, vlakbij zee, wel erg duur

prima plaats, ruim, rustig, vlakbij zee, wel erg duur