Hansweert, Reimerswaal, Zeeland, Nederland

Parking Hansweert

locatie met vrij uitzicht over de Schelde - strenge controle! - mogelijkheid voor met het fiets-voetveer van 9-07/30-8 - centrum 250m

• Westhavendijk

4417 AL, Hansweert, Nederland

• september 2022

Voor ons 2 steren,niet voor de locatie maar zijn deze week al 3 keer langs geweest. En staan bepaalde camper al die dagen al daar.Dus van de handhaving die ik leest klopt niet veel. Jammer dat wij niet kunnen genieten van deze plaats.Voorgaande jaren was het precies het zelfde.

• september 2022

Bedankt gemeente Hansweert voor deze mooie plek. We hadden de mazzel van een vrije plek, mooi zicht op de Schelde.

J-Boet

mooie plek jammer dat Belgische camperaars zich niet houden aan de vijf maximale plaatsen zo verpesten ze het voor iedereen vandaag stonden er weer drie extra naast de vijf normale plaatsen hopelijk wordt er tegen deze mensen eens flink proces verbaal opgemaakt