Parking Hansweert

Hansweert, Reimerswaal, Zeeland, Nederland

Parking Hansweert

locatie met vrij uitzicht over de Schelde - strenge controle! - mogelijkheid voor met het fiets-voetveer van 9-07/30-8 - centrum 250m

• Westhavendijk

4417 AL, Hansweert, Nederland

• april 2021

mooie vrije plek. fraai wandelgebied. mooi zicht op Westerschelde. aan de rand van het dorp Hansweert

• april 2021

Populaire plek, snel vol. Er staan regelmatig meer campers dan toegestaan, die moeten dan wel in het gras naast de camperplaats. Controle heb ik nog nooit gezien en hier best vaak gestaan.

• april 2021

Jaren geleden waren we hier geweest en nu terug. Nog steeds een prachtplek! Ruime plaatsen, schitterend uitzicht en rust. De ontbrekende voorzieningen hebben we zelf bij ons, er is wel een flinke afvalbak. We hebben hier fijn gewandeld en kunnen geocachen👍