RCN De Schotsman, vakantiepark

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Golf90

Ruim €50 per dag voor 2 personen plus 1 hond en alleen stroom op de cp vindt ik veel. En ook nog een veld met 24 cp verhuren aan een touroperator. erg jammer 💰💰💰

• mei 2022

• mei 2022

Over ons

About us image
RCN de Schotsman is gelegen aan het Veerse Meer in Zeeland. Er zijn veel faciliteiten wat betreft watersport. Zo is er een windsurf school, zeilschool, aquapark, bootverhuur en een kabelwaterskibaan. In het seizoen worden er leuke activiteiten georganiseerd door de recreatie. Op het park kun je terecht met je caravan, tent of camper. Welke kampeerplaats je ook uitkiest, je hebt altijd een eigen elektriciteitsaansluiting. Watertappunten zijn op of in de buurt van je plaats en verzorgd sanitair is altijd in de buurt.
Map
Green Key eco-label