Camptogether

Wij verwijzen u naar de reserveringsbevestiging wat betreft o.a. grijs water en onze website waar alle prijzen vooraf aan u kenbaar zijn gemaakt. Ondanks dat dit alles vooraf aan u kenbaar is gemaakt heeft u zelf gekozen om te reserveren bij ons. Dus is deze review totaal niet passend.

• mei 2023

Heel fijne mini camping met alle gemakken en vooral veel rust. De heer en mevr Verdonk zijn toffe mensen, die steeds voor je klaar staan. Onderhoud is ook top. Een voorbeeld voor vele campinghouders.

• augustus 2022

Fijne, rustige en schone camping met aardige eigenaren. Beetje flauw dat we 2,5 uur eerder waren en daarom €3,50 extra moesten betalen om de camper te parkeren. Los hiervan: prima plek.

• mei 2023

• augustus 2022