Camptogether

Wij verwijzen u naar de reserveringsbevestiging wat betreft o.a. grijs water en onze website waar alle prijzen vooraf aan u kenbaar zijn gemaakt. Ondanks dat dit alles vooraf aan u kenbaar is gemaakt heeft u zelf gekozen om te reserveren bij ons. Dus is deze review totaal niet passend.

Heel fijne mini camping met alle gemakken en vooral veel rust. De heer en mevr Verdonk zijn toffe mensen, die steeds voor je klaar staan. Onderhoud is ook top. Een voorbeeld voor vele campinghouders.

HW46

Fijne, rustige en schone camping met aardige eigenaren. Beetje flauw dat we 2,5 uur eerder waren en daarom €3,50 extra moesten betalen om de camper te parkeren. Los hiervan: prima plek.

Minicamping Zwartenburg