Camperpark Molenzicht

Wemeldinge, Kapelle, Zeeland, Nederland

Camperpark Molenzicht

Camperpark bij een fruiteeltbedrijf - rustig gelegen bij de Oosterschelde - sanitair in wintermaanden gesloten - reserveren alleen via de website - centrum 500m.

• Bonzijweg 12

4424 AP, Wemeldinge, Nederland
  • € 13,50 • 1 mrt. t/m 1 apr.

€ 17,50 • 2 apr. t/m 30 sep.

€ 13,50 • 1 okt. t/m 20 dec.

• mei 2021

Leuk aangelegd camperpark. Ruime plaatsen met begroeiing eromheen. Gratis WiFi. Toiletten en douches eenvoudig maar wel schoon. Mooie fiets omgeving. Leuk dorp.

• april 2021

Mooie camperplaatsen op een perfecte locatie! Heerlijke dagen in Wemeldinge gehad met leuke fietstochten naar Yerseke en Goes. En oesters geraapt op steenworp afstand van onze camperplaats. De plaatsen zijn ruim en zeer goed onderhouden.

• april 2021

26-4-2021 Leenjan. Mooie camperplaats. grote plek met voldoende ruimte om te zitten. Sanitair wat krakkemikkig maar we hebben zelf alls bij ons. Het is goed fietsen in de omgeving. We komen zeker terug.

• mei 2021

Leenjan

• € 13,50 • 1 mrt. t/m 1 apr.

€ 17,50 • 2 apr. t/m 30 sep.

€ 13,50 • 1 okt. t/m 20 dec.