De Paardekreek, Ardoer camping

Kortgene, Noord-Beveland, Zeeland, Nederland

Grote familiecamping met veel faciliteiten. Ik zou volgende keer niet meer voor een camperplaats kiezen (3 stuks) maar voor een kampeerplek. Je staat dan wat centraler en hebt meer te zien. Sanitair is netjes met zelfs een (gratis) vaatwasser. Vriendelijk receptiepersoneel.

• april 2023

Prachtig gelogeerd met zicht op Veerse Meer. Heel mooie fietslocatie. Net sanitair en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!!!

• april 2023

Map