Heerlijk rustige camping met heel lieve uitbaters. Een aanrader als uitvalsbasis voor het Veerse Meer - Oost-Beveland.

VGW1111

Leuke, rustige en zeer nette minicamping met proper sanitair, afwasruimte (buiten) en zeer fijne uitbaters. Bedankt voor het fijne verblijf en de verse groenten uit de tuin

Cindy&Ronny

Nette camping, ruime plaatsen dichtbij de dorpskern en het Veerse Meer. De sfeer is goed! Schoon sanitair, maar te weinig bij een volledig bezette camping. Prijs per nacht aan de forse kant en met 0,80 cent per KW tikt het stroomgebruik ook aan.

Hymer-1993

Dag Hymer-1993, Bedankt voor de review. Graag willen we er kort op reageren. Toen u bij ons was was de camping maximaal bezet (15 plaatsen). Vekabo stelt als voorwaarde per 7 kampeerplaatsen 1 toilet. Camping Annahoeve heeft per 5 plaatsen 1 toilet. Qua norm zou dit ruimschoots voldoende moeten zijn. Momenteel wordt er overigens gewerkt aan een aparte toiletruimte voor de heren met nog eens 2 toiletten plus 2 urinoirs. Met vriendelijke groet, Barbera

Minicamping Annahoeve