leuke locatie met goed en schoon sanitair. de eigenaren zijn bijzonder behulpzaam en gastvrij. Goede verharde en ruime staanplaatsen, wel zo dat het nog niet zo lang gelden is aangelegd waardoor het nog wat kaal is. verder een goed restaurant waar je prima op vrijdag zelf gemaakte pizza's kunt eten.

Ton/160259

We hebben fijn gestaan met onze camper en genoten van een overheerlijk Wildmenu! Mooi en schoon sanitair. Prachtig restaurantje erbij wat met Pasen weer opengaat. Aanrader!

Ben-V.

merci voor jullie revieuw! Ondanks de kou gelukkig toch een fijne tijd gehad :)

Ben-V.

merci voor jullie revieuw! Ondanks de kou gelukkig toch een fijne tijd gehad :)

Camping Zeeuws Genieten