Zaamslag, Terneuzen, Zeeland, Nederland

Camperplaats de Val- Boerderblij Jostine

Gelegen op historisch boerenerf - volg de borden - inrit via Kleine Huissenpolderweg - lozen cassette toilet alleen met biologische middelen - rustige locatie -zicht op Terneuzen en Westerscheldedijk met voorbijvarende zeeschepen - mogelijkheid voor privé sauna en privé hot-tub - broodjes-maaltijd - wandelen met alpaca's - kampvuur - centrum 3 km

• Valweg 6

4543 PH, Zaamslag, Nederland

Wij geven 5 sterren gewoon voor de schoonheid van de omgeving. Jostine heeft helemaal gelijk en wij staan achter haar idee. Alles hoeft niet tot in de puntjes juist te zijn.... Gewoon genieten van wat je hebt. Bij gelegenheid komen we zeker terug. Mvg Cathy en Jos

jos47111

Lekker rustig gestaan hier, mooi vlakbij de Westerschelde.

mjochem

Wat een heerlijke plek, en wat een prachtig uitzicht! Jostine is een super aardige en vriendelijke beheerster die veel kan vertellen over de dieren op het erf en de natuur. Heerlijke broodjes en de wandeling met de Alpaca’s is een aanrader. Wij komen zeker terug!!

jos47111

Lekker rustig gestaan hier, mooi vlakbij de Westerschelde.