Camperplaats de Val- Boerderblij Jostine

Zaamslag, Terneuzen, Zeeland, Nederland

Camperplaats de Val- Boerderblij Jostine

Gelegen op historisch boerenerf - volg de borden - inrit via Kleine Huissenpolderweg - lozen cassette toilet alleen met biologische middelen - rustige locatie -zicht op Terneuzen en Westerscheldedijk met voorbijvarende zeeschepen - mogelijkheid voor privé sauna en privé hot-tub - broodjes-maaltijd - wandelen met alpaca's - kampvuur - centrum 3 km

• Valweg 6

4543 PH, Zaamslag, Nederland

• oktober 2021

Dank voor jullie vriendelijke gastvrijheid. Heerlijk geslapen onder de ruizende populieren! Prachtig uitzicht over het land en zonsondergang.

• oktober 2021

wat een gezellige en mooie camper plek. je bent in Zeeland, maar het voelt alsof je in Frankrijk bent. Super vriendelijke en gastvrije eigenaars. Heerlijk fietsgebied en op loopafstand van de Schelde. met gezellige en gevarieerde veestapel. echt een plek om tot rust te komen.

• augustus 2021

We gingen af op de geplaatste reviews, maar dat viel ons tegen. Voldoende maar ook niet meer dan dat. Een beetje rommelig, het erf en de standplaatsen zijn niet schoon. Het toilet is s 'nachts maar lastig te vinden. De prijs is incl. stroom € 14,- , wat ons betreft te hoog voor het gebodene.

Lena

Dank je wel voor de review: de camperplaats ligt op een 300 jaar historisch boerenerf, en wij kiezen er voor om niet alles strak als een park aan te leggen. De camperplaats wordt regelmatig geveegd, het toilet is bewegwijzerd, er brandt de hele nacht een lamp! Volgens ons is prijs juist goed voor rust en ruimte!

• augustus 2021