Patrick-en-Bianca

Bedankt voor jullie verblijf en de tips in deze review! De ratten hebben onze camperplaats helaas ook gevonden... We doen ons best om ze weg te vangen, alleen dit kost helaas wat tijd.

Leuke plek, schoon. Basissanitair, niet geïsoleerd maar schoon. Kleine zelfbediening met lokale producten. Erg handig. Het enige probleem is het lawaai van vliegtuigen en treinen…

chaber

Leuk dat jullie de lokale producten hebben gevonden. De vliegtuigen en treinen hoor je af en toe als de wind verkeerd staat. Dat is het leven op het platteland in de randstad in Nederland :)

Leuke camperplaats. Ondergrond verhard. Vriendelijke uitbaters. Sanitair kon wel beter, het is een container met 2 toiletten en 2 douches. wel niet verwarmd. Afstand naar Gouda ongeveer 4 km langs verhoogde dijk.

marcdoetdenal

Bedankt voor jullie verblijf en veel plezier dit seizoen!

marcdoetdenal

Bedankt voor jullie verblijf en veel plezier dit seizoen!

Camperplaats Hofstede Kloosterstein