We hadden een aangenaam verblijf op deze plek en genoten van de rust van het platteland. Er zijn prima mogelijkheden om te wandelen en fietsen (ideaal met hond). De toiletten hebben we niet getest: ze lijken rudimentair, maar schoon en onderhouden.

DeBoeck

Bedankt voor positieve reactie! Goed om te horen dat jullie hebben genoten van het verblijf bij ons op de camperplaats. Tot de volgende keer!

Patrick-en-Bianca

Bedankt voor jullie verblijf en de tips in deze review! De ratten hebben onze camperplaats helaas ook gevonden... We doen ons best om ze weg te vangen, alleen dit kost helaas wat tijd.

Camperplaats Hofstede Kloosterstein