Helaas waren we er tijdens hevige regen en storm! Maar het sanitair was heel mooi en schoon, de keuken heeft een waterkoker en de douches waren ruim! Er zijn veel attracties in de zomer!

CharlotteundMax

Op zich wel een goede camping, maar de plaats die we zouden krijgen bleek bezet te zijn. Er was alleen nog naar een plaats aan de vrij drukke weg. Het sanitair is goed en de ontvangst bij de receptie is vriendelijk.

leuke plek, goede plek om te ontspannen met kinderen

leuke plek, goede plek om te ontspannen met kinderen