Skålavika

Rosendal, Kvinnherad, Vestland, Noorwegen

• juli 2024

Gunstige locatie. Mooi uitzicht over het fjord. Ondanks 25 Noorse campers en 1 Duitse en wij nooit hoeven wachten voor toilet of (heerlijke) douche. Voor 3 nachten betaal je 750 NOK. Baroniet en stenentuin zijn aanraders. Veel concerten in Ridderzaal (even navragen).

• juni 2024

prachtige plek. kost inmiddels 300 Nokr. 2 toiletten en een douche. bij de dames was dat keurig. bij de heren nat. we hebben ook een wasje gedraaid en gedroogd. is s'nachts ook rustig.

Liesje59

Ontzettend mooie locatie in de haven aan het fjord, leuk voor een kanotocht. Voor €116 ben je met 2 personen retour naar Bergen met de snelle boot. Tussen 19:00 en 22:00 komt een vriendelijke man langs met een pinautomaat indien je geen cash hebt. Tevens is er een wasmachine en droger aanwezig.

• juli 2024

• juni 2024