Een prima plek, helaas staan er al maanden enkele “onbewoonde” stacaravans op de “officiële” plekken. Toen wij er waren kwamen er veel mobieltjes in de middag/avond/nacht en parkeerden op de “gewone” P. Gemakkelijk te lopen naar het centrum.

patrik-en-karin

inderdaad drukke plek, als aangewezen stuk voor campers vol is dan kan ook op gewone parkeerplaats worden gestaan.

RoCocamper

prima plek om te staan , overdag veel auto’s op parkeerplaats naast ziekenhuis. Ook veel campers , volle bak. We kwamen om 11:00 aan en er waren nog 3 plekken vrij. mooie stad om te bezoeken.

• Avenida Sanches de Miranda

7005-206, Évora, Portugal