We hebben hier vannacht gestaan. Geen voorzieningen. pizzabus gaat pas volgende week open. Stonden met mooi zicht op het stuwmeer. Veilig gevoel gehad.

Houdijk

Er zijn geen voorzieningen maar het uitzicht maakt alles goed. op loopafstand een prima pizzeria en als je wilt kan je het meer induiken.

• maart 2024

Erg mooie en rustige overnachtingsplek. Verder geen voorzieningen. Prachtig uitzicht over het stuwmeer en een wandelingetje naar de dam is ook zeker de moeite! Lantaarnpalen aanwezig dus in elk geval niet aarde donker.

• maart 2024

• Rua do Vau