Geen voorzieningen (wel vuilnisbakken). Dichtbij de weg en overdag veel verkeer en bezoekers bij dit schitterende uitkijkpunt; ‘s nachts heerlijk rustig. Plaats voor 3-4 campers. Uitzicht is 4****

Hymerfans5556

We hebben hier vannacht gestaan. Geen voorzieningen. pizzabus gaat pas volgende week open. Stonden met mooi zicht op het stuwmeer. Veilig gevoel gehad.

Houdijk

Er zijn geen voorzieningen maar het uitzicht maakt alles goed. op loopafstand een prima pizzeria en als je wilt kan je het meer induiken.

• Rua do Vau

3270, Pedrógão Grande, Portugal