Wanneer we door smalle straatjes richting de camping rijden, komen we voor een gesloten poort. De camping blijkt tot 31/1 gesloten te zijn!

Deja

goede stadscamping, niet zoveel te doen in de stad. wel een prima restaurant nabij de ingang: Bacalao! douches: gewoon een 10! 2 kranen, warm en koud water, harde dtraal en zonder koud toe te voegen verbrand je 👍😎

Albert2020

Simpele camping. Prima voor een overnachting. Geen buitenlandse toeristen gezien in de omgeving!

Parque de Campismo de Vila Real