Prima plek als je de Douro volgt. Wij hebben hier 1 nacht gestaan. Even op letten want je ben de ingang zo voorbij. Bij het witte torentje met groene hek is de receptie. De voorzieningen zijn prima.

• oktober 2021

• juni 2020

zwembad en douches dicht toch 8,50 rekenen slechte zaak. , blaffende honden en uren last van muziek en geschreeuw...bleek fitness klas buiten te zijn. voor de rust moet je er niet heen. wel mooi dorpsplein...verder geen spannend dorp. we stonden er alleen...

• oktober 2021

• juni 2020