• maart 2023

Parkeerplaats druk, sanizuil afgesloten. Stad niet bijzonder. Wel kun je beneden langs De Duero een mooie wandeling maken.

• oktober 2022

het sani station is gesloten dus alleen water lozen dus ook geen wc. voor de rest sta je hier op een parkeerplaats niks mis mee

• oktober 2022

Nette cp met 4 a 5 ruime camper plaatsen (dubbele parkeervakken) en een stuk of 4 smallere plaatsen aan de rand van de parkeerplaats. Stadje zelf vonden wij niet mooi, bijzonder of gezellig. Als wij iets eerder waren aangekomen waren wij verder gereden naar een andere plek.

• maart 2023

• Manzana M1 35