Schitterend landgoed met goede mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Mooi terras met uitzicht op golfbaan en ruitersport. Enorme wijnkelder en exclusieve winkel.

• maart 2023

Wij meldden ons vandaag bij de receptie, waarna we te horen kregen dat de prijs €80,- per nacht is. voor alle zekerheid hebben gecheckt of we het goed hadden verstaan. Wij zijn niet gebleven.

• februari 2023

Een supermooie plek. Zeer vriendelijke mensen. de cp is naast het gebouwencomplex waarin de wijnmakerij en het hotel zijn. De cp is provisorisch aangelegd, maar functioneert. Prima plek voor een paar dagen.

• maart 2023

• februari 2023