• april 2023

goede faciliteiten maar erg duur

JKAA

redelijke camping. in zomerseizoen ( dus nu) wel druk, geen grote plekken. lijkt me voor voor- en naseizoen een prima plek voor reizigers naar n of z om even te relaxen. restaurant goed.

• juli 2021

mooie camping, vriendelijk personeel. Solsona is een mooie plaats om te bezoeken. er is een mooi nieuw fietspad aangelegd, gescheiden van de weg. wel een behoorlijke klim richting camping. honden worden niet toegelaten.

• april 2023

goede faciliteiten maar erg duur